پلاک برنجی مهراز( Mahraaz)
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

صنایع چوب مهراز با پشتوانه 35 سال تجربه، دارای کارنامه ای درخشان در صنعت چوب می باشد. این شرکت با سالها تجربه در زمینه اجرا و طراحی دکوراسیون های داخلی و همچنین با برخورداری از مجموعه کارخانه های مجهز به ماشین آلات مدرن و منطبق با استانداردهای جهانی، استفاده از بهترین مواد اولیه ، نیروی انسانی متخصص و همکاری با طراحان مطرح ایتالیایی سبب شده محصولات این شرکت قابل رقابت و عرضه در کلاس جهانی باشند.

پلاک برنجی (mahraaz) توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز  و به سفارش شرکت مهراز طراحی وتولید شده است. جنس و متریال این پلاک برنج با آبکاری طلا ۱۸ عیار می باشد، که با فرآیند چاپ طرح(با استفاده از روش اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است . سپس به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک  رنگ کاری  شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.





:: برچسب‌ها: ساخت پلاکxساخت پلاک فلزیxسفارش پلاک فلزیxقیمت پلاک برنجیxقیمت پلاک فلزیx ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: